»Vulve in vagine načeloma naša učna gradiva ne ločujejo in vulve se praktično ne omenja.«
»Fante učimo, da so moški seksualna bitja, v najslabših primerih jih učimo, da so predatorji, ki svojih spolnih potreb sploh ne morejo nadzorovati.«
»Problem je v tem, da veliko težav odvržemo pred vrata pornografske industrije, pa bi jih morali pred družbo.«
»Koliko lahko ocenimo izkušnjo prenosa? Ali poleg te analize obstaja tudi možna empirična verifikacija učinka učne ure?«
»Če se majhna punčka dotika svojih genitalij, ji rečemo, naj ne tišči rok 'tja dol', pri fantku se pa smejimo, kako prisrčen je.«
»Dijaki so zelo hvaležni za informacije, tudi oddelki, ki biologije niso imeli v svojem programu, me prosijo za te ure. Na koncu jih vprašam, ali so se kaj naučili, ali so izvedeli kaj novega. Naj ob tem navedem izjavo dijakinje, ki je rekla: Vi ste mi dve uri brali misli.«
»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Premalo tudi fokusiramo, da so spolne prakse različne, premalo se o tem govori, premalo mlade tudi ozaveščamo, recimo tudi, kakšni so ti spolni odnosi, kakšna so tveganja.«
»Danes ni bila učna ura demokracije, danes je bila učna ura iz zlorabe procedure.«
»V SAZU pričakujemo, da bo v vprašanju učnega jezika oziroma učnih jezikov v slovenskem visokem šolstvu sprejeta takšna rešitev, ki bo razumno upoštevala oba vidika, in ne bo škodovala ne enemu ne drugemu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju